DocShare
El gestor documental de Konica Minolta
Amb el gestor documental DocShare arriba l’ordre a l’empresa. S‘ha acabat guardar documents i informació important de forma desordenada i desubicada en els discs durs de cada treballador.
Amb Docshare, tindràs tots els documents en un únic lloc, segurs, ordenats i accessibles en qualsevol moment.
Què és un gestor documental?
Un gestor documental és un software que permet la gestió digital de tots els documents de l’empresa: comandes, albarans, factures, documents de treball… Tot té cabuda dins un únic sistema centralitzat.
El gestor documental conté diverses funcionalitats que permeten crear, organitzar, recuperar, classificar, compartir i arxivar tots els documents.
També ajuda a controlar les versions del document, a prevenir la pèrdua de dades i a mantenir la seva seguretat.
Amb el gestor documental Docshare, aconseguirà:
- Localitzar ràpidament un document arxivat.
- Accedir a documents sense importar on es trobin.
- Eliminar documents duplicats i dispersos en diferents ubicacions.
- Incrementar la seguretat d'accés als documents.
- Complir amb el RGPD. Digitalització i gestió intel·ligent del document.
- Desfer-se de les seves factures en paper digitalitzant certificadament per programari homologat per la AEAT.
- Signatura electrònica de documents.
Com funciona DocShare?
DocShare permet que el coneixement documental resideixi a l’empresa i no en els usuaris.
Automatització
Automatitza la classificació, nom dels documents, seguretat i metadades permetent que tots els usuaris incorporin documents d’una forma homogènia. Podent, fins i tot, evitar la intervenció de l’usuari. Extreu el contingut dels documents per a poder realitzar cerques complexes ràpidament.
Ordena
Aplica algoritmes semàntics i estadístics per a ordenar els resultats de les cerques. Relaciona documents de diferents tipologies documentals mitjançant expedients.
Tasques
Permet associar tasques als documents per a gestionar els temps, lliuraments i compartir la creació del document.
Metadades
Implementi el reconeixement automàtic de documents i l’extracció de metadades amb la tecnologia de Smart Index basada en algoritmes d’Intel·ligència Artificial i Machine Learning.
Visualització
Permet conèixer l’ús dels documents i visualitzar les accions, la data i l’usuari que la va realitzar.
Control de versions
Organitza les versions dels documents perquè sempre hi hagi una única versió disponible.
Signatura electrònica
Els nostres diferents tipus de signatura electrònica s’adapten a les seves necessitats: ja sigui una signatura manuscrita sobre una tauleta, a distància amb un telèfon intel·ligent, mitjançant certificats.
Seguretat
Gestiona la seguretat dels documents i les accions que cada usuari pot realitzar des d’una única consola d’administració.
Integració Office
S’integra amb Word, Excel, PowerPoint i Outlook per a poder treballar directament des d’aquestes aplicacions amb DocShare.
Escalabiltat
Els seus múltiples mòduls permeten adaptar les necessitats de cada client i multiplicar la funcionalitat i eficàcia de l’eina.
Els múltiples mòduls del gestor documental Docshare permeten adaptar les necessitats de cada client i multiplicar la funcionalitat i eficàcia de l’eina.
Vols més informació?
Responsable: Maieroffice SL Finalitat: enviament de publicacions i ofertes així com correus comercials. Legitimació: el teu consentiment en aquest formulari. Destinataris: Maieroffice SL. Podràs exercir els teus Drets d’Accés, Rectificació, Limitació, Oposició o Supressió de les dades a info@maieroffice.cat. Per a més informació consulta la nostra Política de Privacitat.