Search
Close this search box.

Document Navigator

Automatització de processos

Document Navigator és una solució pròpia de Konica Minolta basat en el processat intel·ligent de documents que permet estalviar temps d´automatizació.

Gestió automatitzada de la documentació

Amb Document Navigator es poden gestionar les tasques d’oficina relatives a documents, amb facilitat i fiabilitat. Amb només prémer un botó, l’aplicació llegeix de manera automàtica la informació necessària com, per exemple, el número d’una factura, l’entitat que emet la factura o la data, i processa el contingut del document. Per exemple, quan es detecta que un document és una factura, s’envia automàticament al departament d’administració i se’ls nomena, per defecte, aplicant l’emissor i número de factura. Els operadors no necessiten introduir metadades, Document Navigator els afegeix automàticament. 

proceso document navigator konica

Prestacions

Les prestacions de captura, processament i distribució intel·ligents de l’aplicació garanteix la total automatització dels fluxos de treball documentals. Agilitzen els procediments interns i els fan més productius, ajuden a reduir els costos i permeten a l’empresa concentrar-se en tasques comercials realment prioritàries, i no perdre el temps amb llargs procediments administratives:

Captura de documents

Captura de dades procedents de diverses fonts, incloent-hi equips Konica Minolta amb OpenAPI, ordinadors de sobretaula través de l’escriptori del client, email procedents d’un servidor registrat, bases de dades, servidors FTP i carpetes Windows monitoritzades per Document Navigator.

MFP integrat

Els fluxos de treball s’inicia en el panell del equip multifunció directament. És una forma pràctica d’aportar informació addicional sobre el flux de treball com a nom, destinataris i metadades.

Captura segura

Els fluxos de treball segurs de Document Navigator requereixen que l’usuari iniciï sessió. A més, l’administrador podrà assignar fluxos de treball concrets a usuaris o grups.

Processament de documents – OCR fiable

Els textos es reconeixen de manera fiable i es transformen en contingut editable, traçable o exportable.

Formats habituals

Conversió automàtica als formats d’arxiu més habituals, incloent-hi Word, Excel, PDF, sPDF, JPEG, TIFF, XML o PDF/A.

Reconeixement de codis de barres

Permet separar i distribuir documents segons la informació del seu codi de barres.

Reconeixement òptic de marques

Aquesta funció permet llegir enquestes i analitzar, processar o distribuir el seu contingut, segons les marques.

Amb Document Navigator, simplificaràs tots els processos de gestió de documentació de l’empresa de forma fàcil, segura i eficaç.

Vols més informació?

Responsable: Maieroffice SL Finalitat: enviament de publicacions i ofertes així com correus comercials. Legitimació: el teu consentiment en aquest formulari. Destinataris: Maieroffice SL. Podràs exercir els teus Drets d’Accés, Rectificació, Limitació, Oposició o Supressió de les dades a info@maieroffice.cat. Per a més informació consulta la nostra Política de Privacitat.

document navigator impresora konica