Maieroffice està sempre al costat del client per oferir-li la millor solució, amb el nostre Gestor Documental DF-Server podràs digitalitzar els teus documents i trobar-los a l’instant. Digitalitzar els teus documents permet:

 

Estalvia temps

Un gestor documental pot estalviar uns 30 minuts de mitjana per empleat al dia.

Allibera recursos

La gestió electrònica de documents requereix un 98% menys d’espai que els arxius de paper.

Evita errors

Permet tenir sempre accessible la informació i evitar errors com a resultat de falta d’informació o informació no actualitzada o extraviada.

Beneficis:

  • Redueix els temps de localització, recuperació i arxiu de documents.
  • Dràstica retallada de l’espai d’emmagatzematge, permetent un reaprofitament del mateix.
  • Incrementa la seguretat del nostre arxiu, amb la possibilitat de diverses còpies de suport (backups ), elimina riscos com incendis, inundacions, robatoris, etc.
  • Evita còpies i impressions innecessàries , ja que evita la duplicitat d’informació i possibilita l’enviament de documents per correu electrònic o fax.
  • Permet tenir sempre accessible la informació.
  • Possibilita l’accés al document des de fora del centre de treball.
  • Agilitza tots els processos administratius.
  • Controla i protegeix l’accés a la informació.