La gestió documental és molt important en tots els llocs de treball, ja que s’administra documents de tot tipus en una organització, i  tenir els documents ben gestionats redueix el temps i l’esforç quan es volen recuperar.

Aquesta activitat es duu a terme des de fa molts anys, ja que des del principi de l’escriptura l’ésser humà va tenir la necessitat de plasmar les transaccions realitzades.  Per tant, es pot afirmar que la gestió documental es una necessitat que tenim les persones per  deixar empremta de totes les accions que fem.

Fins ara, tots aquests documents s’han imprès i guardat en carpetes, i aquestes carpetes als arxivadors, tenint sempre molta cura de com és gestionaven i s’ordenaven per facilitar així l’accés al document si es volia consultar un cop arxivat. A la vegada generant tones i tones de paper que fins que no estan classificats sembla que el desordre envaeixi les taules d’oficina. Creant muntanyes i muntanyes de fulls, i un cop vols buscar la informació no saber per on començar.

Actualment, la tecnologia 4.0. permet que tots aquests documents es digitalitzin i passin d’ocupar espai a les taules a ocupar-ne en un programa de gestor. I per tant, permet mantenir sempre néta la zona de treball i tots els arxius ben organitzats segons el protocol d’organització de l’empresa el que facilita en un futur un accés directa a consultar-lo.

A Maieroffice creem solucions individuals segons les diferents necessitats dels nostres clients.

 

Vols conèixer més sobre la documentació digital? Clica aquí