Com alguns ja sabeu, dijous passat vam fer un seminari de DF-SERVER a Maieroffice, i va ser un èxit total d’assistència, amb unes quaranta persones representant unes trenta empreses de la zona.
Volem donar les gràcies a tots els assistents, així com al ponent, José Antonio Quiroga, responsable comercial de DF-SERVER, que va parlar sobre Com convertir la nostra oficina en una oficina sense papers.
Després de dues hores de ponència i les nombroses preguntes realitzades per part dels assistents, la jornada continuava a les instal·lacions de l’Eco-granja Salgot, on vam gaudir de les explicacions rebudes per part del personal de la granja. Finalment, i aprofitant un sol esplèndid de novembre, vam fer un tast dels embotits de la granja.
Esperem poder repetir trobades com aquesta ben aviat. Us deixem amb un recull de fotografies de la trobada. Gràcies!