Vídeo:

Gestió documental amb DF-Server

Eficiència, reducció de costos, espai i accés inmediat a tota la informació.

DF-Server és la solució que Maieroffice ofereix per a la gestió documental de tota la documentació de l’empresa.

Gràcies a aquesta solució, disposarà d’un software capaç de gestionar de manera eficient albarans, factures i tots els documents que gestiona la seva empresa.

  • Autoclassificació: del paper a l’AZ electrònic en un sol clic
  • Recerques: ràpides i precises de la informació
  • Interfície intuïtiva: de fàcil maneig per a qualsevol usuari, atès que un dels objectius més importants de la utilització d’un gestor d’arxius és l’optimització de temps de cerca.
  • Digitalització certificada: destrucció de documents amb solvència legal
  • Work flow: optimització de processos i fluxos de treball pel que fa a la recerca i organització d’arxius
  • Gestió de correu electrònic: cada vegada més imprescindible
  • Aplicació horitzontal i acabada: garantia cap a l’èxit
  • Format obert: canviar de programari no pot ser una barrera

A més, gràcies a integrar DF-Server a la seva empresa, aconseguirà:

  • Accés mòbil: accés des de qualsevol dispositiu a través d’app nativa, des de qualsevol lloc, en qualsevol moment.
  • Estalvi d’espai: els arxius en paper ocupen espai. La digitalització permet guardar tots els documents, molts dels quals no es consultaran mai però que cal guardar per si de cas.
  • Control d’accés: gestió de rols i permisos, i traçabilitat total de les consultes.
  • Seguretat: alta seguretat de la informació contra accessos no autoritzats, realització de còpies de seguretat.

Augmenti la productivitat del seu equip de treball amb una eina que li permetrà gestionar de manera eficient tota la seva documentació. I faci-ho de manera ecològica i respectuosa amb el medi ambient gràcies a l’estalvi de paper.

Comparativa de versions