Gestió documental

Una solució integral que s’adapta a la mida i necessitats de cada empresa.
La gestió documental té com a objectiu ajudar les empreses a fer més eficient i ràpida la gestió de documents que necessita per al seu funcionament: creació de continguts, col·laboració d’equips, preservar documents, generar fluxos de control, agilitzar la recerca de documents, versionar documents, gestionar l’accés a la informació, etc.Podeu triar entre: DF-SERVER Basic i DF-SERVER Evo
VULL REBRE MÉS INFORMACIÓ
Categoria:

 

Beneficis:

• Software homologat per l’Agencia Tributària per a l’escaneig de Factures de proveïdor i la seva posterior destrucció.

• Redueix els temps de localització, recuperació i arxiu de documents.

• Dràstica retallada de l’espai d’emmagatzematge, permetent un reaprofitament del mateix.

• Incrementa la seguretat del nostre arxiu, amb la possibilitat de diverses còpies de suport (backups ), elimina riscos com incendis, inundacions, robatoris, etc.

• Evita còpies i impressions innecessàries , ja que evita la duplicitat d’informació i possibilita l’enviament de documents per correu electrònic o fax.

• Permet tenir sempre accessible la informació.

• Possibilita l’accés al document des de fora del centre de treball.

• Agilitza tots els processos administratius.

• Controla i protegeix l’accés a la informació.

Comparativa Versiones Maier

Casos d’èxit de DF-Server entre els nostres clients:

APROAUTOMOBILS BERTRAN

ARCON JPONTNueva imagen


Ús de cookies

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, ciqui en aquest enllaç per a més informació.

ACEPTAR